Friday, October 22, 2010

Nametag kojer

saya adalah jarang mengantung nametag kojer.
saya mengantung nametag kojer apabila musim odit-oditan
sepanjang masa saya membawa nametag kojer saya...ianya berada didalam handbag saya.


naper saya panggil nametag kojer?
sobab...
kepingan kertas yg dilaminate ada tepek wajah saya, nama saya, dept saya and no i.d keje saya.
Nametag keje saya sungguh simple n comel...

korunk ada?? korunks xder..sbb korunk punyer konsep touch n go kan... tak pakai kertas laminate kan?..pakai card yg keras tu n ada cip lak insert utk korung slot in n out office kan? kire paling koman pun mcm kat matriks laa kan?...perghhh kurang dasat laa u'ol... ai punyer dasat sbb ada value vintage gitu...

dekat 7 tahun kan saya keje...2kali saya tukar...n dedua pun kertas laminate...
mmg gaya vintage
heeeee
masak aku klw HR baca nih...
well...ai xckp salah...vintage maaa...vintage... nge nge nge


No comments:

Post a Comment

Semalam K.liya berbuka sorang jer kat rumah.  Ntah kenapa badan rasa lenguh n letih sungguh. Betul2 xlarat. Tu pon semalam mcm 50-50 jer. ...